torsdag 18 december 2014

Oh she glows

Fick tips om en kokbok på en mammagruppsträff, vegan kokbok. Jag googlade lite och hittade den för en hundring online. Jag älskar den! Jag älskar att recepten är på en sida, finns det ngt mer irriterande än när man måste vända blad för att se övriga ingredienser... Jag älskar att det är så gott. Verkligen gott. Idag testade vi en krämig tomatsoppa baserade på blötlagda cashewnötter istället för grädde. Igår sallad med en pecanparmesan to die for. Förra veckan en krämig curry med grönsaker. Och I kid you not, det är enkelt allt laga. Det en trixiga är att få tag i ingredienserna, jag menar "nutritional yeast", ehh vad?? De har inte ens färsk jäst här, bara torkad, men nutritional yeast det finns?? Vore kul att laga igenom hela boken, men vem gör sånt?!
Kolla in webbsidan www.ohsheglows.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar