måndag 8 mars 2010

Späckat schema

Dagarna i Gävle flyger förbi med en väldans fart. Hinner knappt med att gosa med min lilla tjej... Eller rättare sagt, jag får inte möjlighet att gosa. Antingen är det mormor eller moster som lägger beslag på henne.

Idag har vi varit på stan och i Valbo, shoppat en hel del till Tilla, fick ett stort bidrag av gammelmorfar igår. Supersöt vårjacka, byxor, bodys, mössa, vantar... Om jag inte var sån novis på bildredigeringsprogrammet som är installerat på datorn här hemma så skulle ni få se bilder, men ni får ge er till tåls tills vi kommer hem till Sthlm igen. Även jag kom hem med ett par påsar, en supersöt spetsklänning, ögonskuggor och sovshorts. Jag tror inte jag kommer få med mig allt hem till Sthlm igen...

Träffade fina Hanna på en fika och en promenad, jag kunde nu ana en liten putmage under tröjan :) Tilla ska få en kompis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar