onsdag 7 april 2010

Personal shopping

Personlig Shopping med Paul Anthony på schemat idag! Lyxigt eller?! Det var helt fantastiskt. Ambitiös (och intresserad) som jag är hade jag förberett med att klippa ut outfits från magasin och kataloger som jag gillar. Jag och Paul satte oss ner och gick igenom dessa och han ratade och hyllade. Mycket intressant.

Konklussionen blev att jag ska satsa på brunt och blått som basfärg, svart är för kvällen och fest. Ska också försöka att få in lite mera färg i min garderob som korallröd och klarblå. När det var dags för shoppingen var pappan tvungen att gå tillbaka till jobbet så det blev bara ett par jeans. Men däremot kommer jag och Henrik att anlita honom vid ett senare tillfälle. Kul!

2 kommentarer:

  1. Gud vad spännande! Hur bokar man en tid med honom och vad kostade kalaset? Kram

    SvaraRadera
  2. Halloj Anna!
    Vad lyxigt att få gå med en personal shopper! Du får lägga ut dina outfits här på bloggen... Du vet ju 30-års krisen pockar på så lite outfitinspiration skulle göra gott!
    Kul att träffa på dig här om dan! Stor kram!
    /Lonka

    SvaraRadera