lördag 22 november 2014

Aktiv

Det har varit en hektiskt vecka. Aktiviteter på både dagar ock kvällar. Bl.a har vi varit på Yogabuttons, Yoga Art Class i Kitsilano, det är en bit att köra med det var verkligen jättebra. Barnen gillade det. Första timmen var det målning och klipp och klistra andra timmen yoga. Och det var föräldrafritt, mamman fick kaffe och chat med en annan EA-mamma, Jennifer. Nästa gång ska vi på manikyr och pedikyr på nagelstället över gatan, det börjar osa lyxliv... ;) Andra delen av vår vecka hittills i bilder:

Landlord har lagat elden i spisen. Tack för det! 

Miniyogisar

Första surdegslimpan - Äntligen riktigt bröd! 

Besök hos tomten

Fredagsmys - Popcorn och Despicable Me



2 kommentarer:

  1. Härligt att kunna ha lite fredagsmys mitt i allt det nya. Ni ser ut att ha fått det mysigt redan. Vad hände förresten med Ladies eleven i år!? Hoppas det inte var jag som skulle ordnat. hihi. Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Har inte hört ngt om Ladies 11, det kanske var vi hahah! Vi tar nya tag när jag kommer, då ska jag berätta om damklubben jag hittat här, Pemberton Heights Moms group. Nu snackar vi all-in! Väldigt kul! Kramar

    SvaraRadera