fredag 13 februari 2015

3 Things Thursday

Jag hade svårt att hitta bara tre saker att ta upp på veckans tema, "Bäst just nu". Det faktum att Allan är blöjfri kräver ett eget inlägg. Det faktum att jag KÖR Audin igen och alla coola features som finns i den ett annat. Så jag får ta det som är "top of mind" just idag. Gärna en kombo av alla tre samtidigt.

Denna bok har gett mig "verktyg" att hantera mina barn när de
"flippar" och genom att förstå hur delarna i deras hjärnor fungerar
är  det inte särskilt konstigt att dom "flippar". Disciplin utan
att hota och straffa (i mitt fall även skrika) - Ja, tack.

Flat white från Starbucks - nytt, hett och fantastiskt gott. 

Jag gillar snö och kyla, men plocka blommor ute i naturen i
februari är banne mig inte fy skam heller. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar