lördag 25 oktober 2014

Värt att vänta på

Jag springer runt med ett Comviq Amigo-abonnemang på min gamla iPhone 4, inget optimalt telefonläge som ni kanske förstår. Men på tisdag kommer min iPhone 6, vit och guld! Äntligen en vit och guld! Beställde via EA, där vi fick en mycket bättre "deal" än ute på "gatan". Handla mat och telefonabonnemang är något som är RIKTIGT dyrt här borta. Det är i princip samma pris att handla ingredienser i matvaruaffär och laga till som att gå ut på restaurang. Spanade in vårt potentiella nya område idag, alla tummar upp på det. Imorgon ska vi skriva på kontraket, om hyresvärden gillar oss och vi gillar honom vill säga... Spännande tider.


1 kommentar:

  1. Hej Anna. Ska bli kul att följa dig och din familj där borta Vancouver. Dock är jag ingen dag till dag följare men poppar in lite då och då och kollar eran status. Känner inte din man och är inte riktigt insatt vad han har för position där borta på sitt coola jobb. Man måste ändå bli impad att vi svenskar står oss så starka i en sådan tuff bransch att dom vill att ni tar pick och pack och fllyttar dit. Hans input i jobbet måste vara värt mycket förmodar jag? Ha de så kul och lycka till med allt. / Roffe Eglund

    SvaraRadera