onsdag 26 augusti 2009

Hej jag heter Anna och jag har ett beroende...

Jag älskar skor! Jag har köpt 3 par den senaste veckan, hmmm... behöver jag alla par? Använder jag alla par? Enkelt svar: Nej. Men det är min stora kärlek (förutom honken då)... Mina tre senaste inköp är helt fantastiska på sitt eget vis.


De första paret gick på "mamma-kontot", dvs Henriks och mitt gemensamma konto, eftersom han snällt gick med på att jag verkligen behövde dessa eftersom jag ska vara mammaledig hela vintern. De kommer från Din Sko och kostar 399 kr, ett riktigt kap! Såå sköna med en liten klack.




De andra paret hade jag aningens svår att motivera för "mamma-kontot", ett par lårhöga, bruna moccastövlar. FANTASTISKA! De kommer från Scorett och kostade bara 1 299 kr, också ett riktigt kap. Tror att de är slut i Stockholm, jag hade tur och hitta dem hemma i Gävle när jag hälsade på familjen.

Det kanske kan tyckas aningens smaklöst att som gravid kvinna strutta runt i ett par lårhöga stövlar, men det struntar jag i :) för jag älskar dem! Speciellt den grova sulan. De är mjuka och behagliga att vandra runt i också, så om det är någon som har synpunkter så kan jag skylla på det!

De tredje paret kom idag och de beställde jag från HM förra veckan, var inte helt säker på om de skulle vara ok eller inte. Men det var de! "F***ing fabulous" som Samantha i SATC skulle ha sagt. En mormorskänga i koboltblå som dessutom är fodrade, kommer det bli en vinterfavorit, jajamen! Och det bästa av allt (thank God for H&M), de kostade endast 399 kr. Hahahah!! Skynda till HM.com och fynda! De fnns också i konjaksfärg. Jo just det, klacken är rätt hög typ 8 cm men de är verkligen sköna att gå i (i alla fall inomhus) och de är ganksa små i storleken. Jag köpte 38 (vanligtvis behöver jag en sula i 38:or) men de satt som gjutna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar