fredag 28 augusti 2009

Svininfluensa?

Jag har legat hemma med en förkylning i snart en vecka... Not so funny! Jag har haft alla svininfluensasymptom man kan ha dvs, halsont, torrhosta, snuva, huvudvärk men inte feber. Var det då svininfluensa? Jag är ingen expert men jag tror inte det. Hade förhoppningar om att göra comeback på jobbet innan veckan var över, men de gick i stöpet i och med vår nya svinispolicy = kom inte till jobbet om du har så mkt som rethosta... ;) Idag har jag dock haft tillräckligt med krafter till att både baka och laga lunch :)














Testade ett nytt matbröd: Flowerpowerbröd från senaste Buffé -tidningen, det var riktigt gott och nyttigt! Det smakade speciellt bra med Bregott Havssaltsmör. Sedan gjorde jag en favorit i repris sen Isabelle (en av systrarna) bodde hos oss; Zucciniplättar med fetaost och till den en bönsallad, min typ av lunch :)


Ikväll ska vi till Spånga och äta middag hos moster Lena och morbror Per. Moster Lena har fyllt 50 så vi ska fira henne idag, släkten kommer imorn (men vi är som vanligt dubbelbokade). Imorn bär det ut till Finnhamn för att fira våra kära vänner Anna och Johanna som slagit ihop sina 30-årsfester. Det blir ett 2-dagarspartaj och ALLA kommer vara där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar