torsdag 18 februari 2010

Borta bra men hemma bäst

Idag har vi tagit det ganska lugnt jag och Tilla. Tog en långpromenad tidigt på morgonen för att att inte väcka hennes morbror och Nadja. Lagade sen lite lunch och tvättade. På eftermiddagen gick vi till Åhlens (jag fick en ny ögonskugga från Makeup Store, Vanilla, har tidigare haft Muffin, men jag anser mig för gammal för så mkt glitter numera) Vi gick även förbi Babyland för att inhandla ett babygym tyvärr var Pingugymet slut, så vi får antingen vänta till nästa vecka eller gå till Babyproffsen.

På kvällskvisten väntade RLC-möte (vår damklubb har 4 stämmor per år) jag och Tilla åkte dit, vi stannade bara 1 timme, sen blev lilltjejen lite orolig. Istället åkte vi hem till morbror och Nadja, det är mysigt att se att hon börjar känna igen dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar