söndag 28 februari 2010

Sköna söndag

Lunkade runt Karlberg i ett behagligt tempo. Insåg när jag lade upp ett träningsprogram för en halvmara i Nike Plusprogrammet att Göteborgsvarvet är mer eller mindre ouppnåeligt (jag kan ju "bara" springa på helgerna). Så vi får se om det blir något... Som det verkar nu kommer vi göra Göteborg gåendes och dragandes på barnvagn.

Vi spenderade ett par timmar på stan och Hotell Anglais, tillsammans med massor av våra vänner. Tyvärr hann vi inte dit innan brunchen stängde, men vi kan varmt rekommendera den ändå. Den är lite mera "frukostig" och för er som inte vet, så är frukost mitt bästa mål :) Vi gick istället till Pascha Deli, libanesiskt på Kungsgatan.

Jag hade på mig tights med skinndetaljer från MQ, två nyinköp från Gina Tricot, en grå baströja och en grå finstickad väst och nya mörkblå bootsen från SixtySeven (älskar dem). Accessoarer är en blandning av ärvda, design och Indiska.

Nu är det söndagsmys, popcorn och OS i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar