fredag 5 februari 2010

Time out

Igår tog vi time out från bloggandet, det berodde på att Henrik var på utbildning som innebar övernattning och jag hade hela ansvaret över Tilla på kvällen. Och farbror Joel med flickvännen Emma checkade in i guldrummet, så det var fullt upp. Jag och Tilla mötte upp Kajsa på Organic Green (favvo lunchhaket), jag har inte varit där sedan jag hade stooor mage och det smakade precis lika bra som jag minns det. Man vet att man varit på ett ställe mycket när personalen glatt hälsar och kikar på den lilla krabaten i vagnen och säger Åh det blev en liten tjej...

Kajsa hade med sig presenter till Tilla, så fina grejer från Gant, gissa om de kommer användas flitigt i sommar :) Tack familjen Edetoft! Joel och Emma kom också med superpresenter en sparkdräkt från Lindex och en sjöhäst från Kalikå. Älskar retrokänslan på sparkdräkten! Tur att vi har så fina vänner och familjer som köper en massa kläder till Tilla, förutom startpaketet från H&M har vi knappt köpt några kläder alls, men snart kommer mamman inte kunna hålla sig längre... Och då kommer jag tappa det, tappa det helt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar