tisdag 2 februari 2010

Mammahjärtat klappar hårt!

Sedan Tilla kom har jag blivit så mycket känsligare för händelser i omvärlden. Jag grät då jag läste historien om Enar, som kört vilse i snöstormen och höll på att frysa ihjäl, jag grät när Haitikatastrofen blev förstasidesstoff, jag vågar inte ens tänka på hur de drabbade barnen på Haiti utnyttjas och säljs. Idag när jag mötte två småtjejer som sålde hjärtan till förmån för Hjärt-och lungfonden och deras kampanj Alla barnhjärtans månad var jag helt enkelt tvungen att köpa. Jag köpte hjärtat designat av Eva Funck det fanns också ett designat av Mums Mums, aka Måns Zelmerlöw. Ni kan också stödja forskningen genom att sätta in pengar på Pg: 909192-7 eller gå in på hjart-lungfonden.se

1 kommentar:

  1. Vill härmed blotta att vi med intresse följer ert liv från Linköping :)

    Allt verkar vara i sin ordning och en massa blödighet hör ju bara till... Önskar er fortsatt lycka till med familjelivet!

    /Honken (som Honk fast en deluxe :) & Valérie (the half french one)

    SvaraRadera