torsdag 5 november 2009

Glädjeämnen i regnrusket!

Vilken dag... Jag har fortfarande inte stressat ner... Fulltecknade to-do-listor både hemma och på jobbet. Jobbet är overkligt mkt faktiskt, känns inte ok. Var så stressad att jag kom sent till min fikadate Helena och Julie. Men vad glad jag blev när jag såg dem, tack raringar! Ni är grymma. Det var glädjeämne nr 1 och glädjeämne nr 2: vi har fått vagnen och babyskyddet från Teutonia. Sååååå nöjda! Hurra hurra! Nu har jag lagt mig till rätta framför TV:n OCH jag kan se ALLA kanaler igen :) det måste vara glädjeämne nr 3. nr 4 är att jag inhandlat de första julklapparna!

Dagens outfit: Lammullströja från H&M, klänning (men används av gravida som perfekt undertröja) och mörkblå supertight kjol från Gina Tricot, stickade sockor och petrolblå mormorskängor från H&M (igen).

1 kommentar:

  1. Gull, inget slår våra fikadates! Imon måste jag få provköra vagnen. Ser fram emot lergrytan ;)

    SvaraRadera