tisdag 24 november 2009

Tisdagsdvala...

Efter två nätter med mindre än 5 timmars sömn, känner jag mig lagom pigg. Skulle ha varit på invigning av en ny vintage-shop på Rörstrandsgatan, "Miss Martyn", men jag prioriterar soffan istället. Men jag kommer definitivt att kika förbi affären om inte i veckan så till helgen! Idag har jag iaf hunnit med att träffa mina mammaförebilder Helena och Lisa. Det blev en lunch på Organic Green, igen. Tyvärr hade ägaren inte skrivit ner receptet ännu, så bakningen får vänta.

Trots kundmöte satte jag på mig en komfortabel outfit, stor grön t-shirt från Åhlens, storkofta och jeanstights från H&M stövlar från Jerns, accessoarerna är också från H&M men ngt modifierade. Ganska gött att vara gravid, när man kommer undan med att ha myskläder på kundträff :)

Ps. Bebben har fortfarande huvudet uppåt. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar