måndag 9 november 2009

Livet utan telefon...

Igår började min telefon strula, förmodligen är det sim-kortet så imorn när jag kommer till jobbet hoppas jag att det ligger ett nytt till mig på skrivbordet. Mitt telfonstrul medföljde att jag inte kunde ringa miss America och önska henne en trevlig resa. Vi kommer sakna dig hjärtat!

Jag hann svara i tlf när mamma ringde och berätta att jag inte kunde prata p.g.a illamåendet. Hon blev såklart jätteorolig och har ringt ett antal ggr och min tlf är avstängd... Nervös? HUr som har jag haft honkens tlf idag utifall det skulle behövas ett samtal till sjukhuset eller dylikt. Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att vi haft ett fast tlfabonnemang.

1 kommentar:

  1. Usch då! Hoppas bebisen tog sig runt. Kanske ligger med huvudet neråt nu då. Kanske har gjort sig startklar. :)
    Smsade dig idag, men var inget viktigt. Krya på dig!

    SvaraRadera