torsdag 19 november 2009

Personlig shopping och bio

Min kära vän Snäckan tog med mig på en föreläsning om personlig shopping som hölls av Paul Anthony, Sveriges första personal shopper. Vi fick lära oss om vilken klädstil vi hade, vilken kroppsform och ansiktsform. Jag är tydligen sportig, rund (surprise) och hade en uppochnervänd triangel som ansiktsform. Angående ansiktsformen så ska jag tydligen passa bra i lugg... Hmm jag har ju testat det ett antal ggr och tröttnat på 2 röda, bör jag tänka om? Det bästa av allt, tre lyckliga vinnare fick en timmes personal shopping med Paul Anthony och gissa vad??? Både jag och Snäckan vann...! Vad är oddsen på det? Hahah, underbart!

Efter föreläsningen mötte vi upp Helena och såg Helena Bergströms nya film Så Olika, helt ok men bäst var sällskapet. Ni är bäst! Jag hade på mig mammajeansen från H&M (ständigt återkommande objekt i min outfit), en randig tunika och storkofta också dessa från H&M.

1 kommentar:

  1. Wow vi hörs! ni är så värda det! Shoppingdonnor! STORT grattis! Saknar er och hade gärna joinat för bion MEN låg vid poolen istället ;). Big hug big me!

    SvaraRadera