lördag 2 januari 2010

Hormonrally

Sammandragningar, migrän, illamående och trötthet... Det har de två senaste dagarna präglats av. Som om hormonerna åker runt runt i kroppen och förbereder sig på att en förlossning. Jag är SÅ redo att få ut den lilla nu.

Jag försöker samla kraft till att laga lite lördagsmiddag, fläskytterfilé, potatisgratäng och hemlagad ruccolabea, till efterrätt: Kladdkaka. Ska jag vara ärlig är det kladdkakan jag är mest intresserad av. Är det ok att äta bara kladdkaka till middag?

2 kommentarer:

  1. Det är ok fröken! Jag är med er i tanken. Allt kommer gå bra. Stor kram! /Benson

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att säga Gott Nytt År! Jag följer er med spänning! Ser fram emot att få se en bild på lilla bebben här på bloggen snart :) Kram från Nettan och bebis

    SvaraRadera