söndag 31 januari 2010

Släkten är bäst!

Moster Sara och Per har spenderat en weekend i Stockholm utan Tillas kusiner Alva och Axel, då passade de på att kika in och hälsa på. Tilla fick en superfin outfit från Name It, brunt och rosa, det är Tilla (läs mammans) bästa!

I fredags fick Tilla också ett paket på posten från sin tremänning/syssling Alvin, också superfina grejer :) En blå klänning och en vit bolero från Mexx och en supermysigt vit fleeceoverall. Klänningen och boleron passade perfekt! På bilden är Tilla sååå lik pappa, brevbäraren har inte kommit över tröskeln här hemma ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, sååå lik H! Puss

    SvaraRadera
  2. Hej Snyggo!!! vad kul att läsa din blogg!!! och få se tilla!! mest pappa vad jag kan se men det ska bli kul att se henne live and kicking!!! vem är det som håller tilla i svart vit randig tröja??? trodde det var du? jag är lite dålig bloggare men jag ska försöka löra mig hur man läser...samt hur man bloggar :o) perfa att ha när man har päronen på avstånd som sagt så de kan följa bebisen. gulp just nu undrar jag hur jag ska hinna med allt med två st....hihihih...det får gå helt enkelt. hasseludden var hur grymt som helst. sen vart det dans och mac donalds i stan med matteus. ikväll har vi kollat ett hus i djursan..det var lite spännande, den som lever får se.
    den stooora kramen syns tors looking forward

    SvaraRadera