måndag 18 januari 2010

Måndagsmosig

Föräldrarna är trötta, Tilla är pigg. Ett vanligt scenario runt 23-tiden på Gästrikegatan. Hon har sin "vakna" tid från 23-02, not so funny. Det är iof ganska mysigt när hon är vaken och "med". Idag har vi haft besök av barnmorskan Anna Marit. Tilla visade sig från sin allra bästa sida igen, lade av världens största smile. Svårt att hålla tårarna borta, vi är stolta föräldrar. Hon fortsätter också att gå upp i vikt, nu väger hon 3 875, bra vägt!

Mamman väger in på "startvikten" och fick order om att ha mat på nattduksbordet... hmm... Svårt att äta mitt i natten, jag får nog kompensera på dagen istället. Jag ska nog ta mig ett par rostade mackor nu faktiskt! God natt!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med en liten, liten bebis att gosa med. Men det är jobbigt i början med vakna nätter, ha förtröstan- det går snabbt över :). Ett tips- köp senaste numret av "Vi Föräldrar" om du inte redan har den. Där har ett par fått beskriva sin första månad, dag för dag, med sin bebis. Snacka om att jag kände igen mig! Hon är så söt er lilla Tilla! Kram från Nettan

    SvaraRadera