onsdag 28 oktober 2009

Denim på Danderyd

Idag bar det av till Danderyds sjukhus och BB Stockholms förlossningsförberedande kurs för förstagångsföräldrar. En barnmorska med 35(!) års erfarenhet berättade för oss hur "normal"förlossningar brukar gå till. Störtskön tantalanta med glimten i ögat :) Vi hoppas att vi kommer träffa på henne när det väl är dags. Jag måste erkänna att någon förlossningspanik har ännu inte infunnit sig, men det sätter väl igång i samma sekund som värkarna antar jag. Vi fick också en förlossningsförberedande bok, Att Föda, som är skriven av chefen på BB Stockholm Gudrun Abascal, det ska bli mkt spännande att läsa.

På mig hade jag en denimskjorta från Gina Tricot, stor t-shirt från Åhlens, lacktights från Veromoda och accessoarer från, Efva attling, Marc Jacobs, Indiska och Lindex. Nu ska jag kika på Grey's, online... fortfarande ingen ny digitalbox i sikte... Tack och lov för Internet!

3 kommentarer:

  1. Hej Anna,

    "Att föda" var min bibel när jag förberedde mig inför förlossningen. Den är jättebra skriven, så man förstår men ändå inte blir rädd inför vad som komma skall.

    Kramar
    Tessan
    http://tessanova.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas oxå på "studiebesök" på förlossningen. Nu är jag juh vaccinerad och allt

    SvaraRadera
  3. Åh Anna du är så underbar och skriver så underbart. Några av girlsen kommer till mig imon. KOM du ed. Vi kör TAmat och tjejsnacj i all enkelhel.

    Puss

    SvaraRadera