tisdag 27 oktober 2009

Favorit i repris

De bruna, lårhöga moccastövlarna fick sätta pricken över i:et till min annars ganska tråkiga onsdagsutstyrsel. Svarta haremsbyxor och brun Tunika från H&M Diveded, kofta med flätstickning från H&M-katalogen, accessoarer från Marc Jacobs, Indiska och Lindex.

Efter jobbet kilade jag in i värmen och fick pedikyr av en underbar kvinna vid namn Ellie. Jag rekommenderar varmt Ellies Hudvårdssalong hörnet Rådmansgatan/Västmannagatan.

Nu vet jag inte riktig vad jag ska göra, brukar ju sitta klistrad framför TV:n vid den här tiden på tisdagar. Vad gör alla andra som inte tittar på Desperate Housewives? Jag har redan utfört en av mina favoritsysslor, nämligen baka. Miss America lånar ut sin uppblåsbara madrass till en kostnad av ett stycke limpa det var bara att svira på sig förklädet och knåda deg, passade på att baka dubbel sats av knäckebröd också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar