torsdag 22 oktober 2009

Mönster på magen, fläta i håret!

Inatt har bebisen levt rövare=mindre sömn åt mamman! Trött som få när klockan ringde, tyckte det passade med baggyjeans och en casual långärmad t-shirt med mönster på magen, dessutom var det "mini"fredag eftersom vi är lediga imorn. Ska åka till Gävle för att fira en 20 åring!

I håret gjorde jag inbakad fläta från öra till öra och vek in tåten på ena sidan, den perfekta frisyrfixaren när du har ont om tid!
Nu blir det soffan och förhoppningsvis en tupplur...








2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har hittat till din fina blogg.. och vill säga stort GRATTIS till bebben! Vad roligt :). Jag fick ett litet knyte i slutet på maj i år och ni har något helt underbart att se fram emot. Du är jättefin gravid med din lilla söta mage. Kram från Nettan (Eva Hs gamla granne). P.S. Om du vill läsa lite om min vardag som nybliven mamma så spana gärna in min blogg ;)

    SvaraRadera
  2. Shit! Vilken grym stil du har. Ascoolt =)

    SvaraRadera