söndag 18 oktober 2009

Red Party - Jersey Hell!



















I går grattade och "vinkade" vi adjö till Miss America, du kommer vara saknad! Vilken fest, alla var klädda i ngt rött och det bjöds på mat och dryck och en och annan skönsång! Behöver jag säga att alla var där? Tack Mini Me för ett fantastiskt kalas!

Jag har funderat över det här med att klä upp sig till fest och vara gravid, hur gör man? Alla snygga klänningar är tighta, korta, sexiga... Tight, kort och sexigt finns inte i mitt vokabulär just nu. Jag erkänner jag är fast i Jersey Hell, klänningar jag sätter på mig är stretchiga, långa och osexiga. Försökte hotta till det med en kavaj och snygga accessoarer. Kände mig fortfarande sådär snygg, tills fru Nilsson/Lignell släpper kommentaren: Du har redan den snyggaste accessoaren av alla med din mage... Tack hjärtat! Du är den bästa av vänner, precis vad jag behövde höra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar