tisdag 20 oktober 2009

Skogshuggare möter 80-talet!


Idag har jag varit off site och jobbat, totalfokus på marknadsplaner. Det är skrämmande hur mycket mera effektivt jag arbetar när jag inte sitter i kontorslandskap... Först Anglais, via en lunch på Yogayama (årets hälsorestaurang 2008, mkt gott och dyrt) vidare till Noco på Odengatan.
På mig idag hade jag en flanellskjorta, jersey(hell) klänning, mammajeansen från H&M och mina nyinköpta skor från My Shoes (kan vara mitt bästa skoköp någonsin, jag bara älskar dem). I håret hade jag sådana som våra mammor hade när vi var små, ni vet såna som ser ut som kammar men fungerar som hårspännen och som bara "old school" lärarinnor bär idag (och jag uppenbarligen). De är faktiska perfekt för en dålig hårdag! I love them!
Nu sitter jag och väntar otåligt på 2 st Blocketköpare som inte behagar komma eller svara i tlf, de skulle vara här kl 19, blir det inte någon affär då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar