onsdag 7 oktober 2009

Tokig i tights!

I samma ögonblick som vi fick reda på att vi skulle blir föräldrar växte min rumpa och mina höfter minst en storlek, och de har inte slutat växa ännu... Precis i sin ordning alltså :) Det finns dock en downside, utbudet på byxor krymper, MARKANT! Det finns dock en "riddare i blänkande rustning" som stavas TIGHTS! Och jag älskar dem! Svarta, blå, bruna, jeansmaterial, skinn, glansiga you name it! Mitt senaste inköp är dessa detaljrika från H&M för 199 kr. Kolla in området runt knäna, utåtgående bruna sömmar, mkt snyggt och lite roligare än bara "vanliga" släta!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Håller med dig om tights, mycket bra mode. Billigt är det också. Jag har bott i tights hela graviditeten nästan. Sedan kan man ha dem även när bebben är född. Mycke praktist, fast då kanske man längtar till vanligta byxor igen :-)
    /Maria Thor

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni ska en till liten! Har förstått att det börjar närma sig... Lycka till!

    SvaraRadera