fredag 30 oktober 2009

Pretty in Pink

Dagen innan röd dag innebär helledigt för oss som jobbar inom försäkring och finansbranschen. Det kom onekligen ganska så lägligt med tanke på att imorn rullar hela ligan från Gävle in till Stockholm och vi ska vår årliga tjej(kanske numera dam)träff. Vi ska vara hemma hos oss, mys! Årets tema är Sex and the City, eftersom vi är i "storstan". Det ska bli superkul att träffa alla igen. Jag har memorerat receptet på Cosmopolitans och laddat barskåpet med citronvodka och Cointreau. OCH jag har målat naglarna i Happy Pink från Isadora, (det bästa budgetnagellacket på marknaden, sitter som berget...) Tyckte att rosa passade in i temat, sen att jag ska en helt annan färg på min partyutstyrsel det struntar jag, jag vill vara rosa någonstans.
Nu är det dags att kila över till Lisa för fredagsmys! Over and out!
Ps. Ni som är uppmärksamma har redan sett att det är H&Ms vårkatalog som ligger under min hand... Söndagslektyr! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar