torsdag 31 december 2009

Bebisen är fortfarande kvar i magen :)

Till mammans och pappans stora förtjusning, blir det med största sannolikhet ett januaribarn!

Vi går imorn in i vecka 41 och det finns inte så mkt kvar att skriva om vad gäller utvecklingen av barnet och mamman. Förutom att de båda lägger på sig ett och annat gram. Mamman visar 11 kg upp, barnet oklart. Mamman fortfarande pigg, barnet likaså.

Imorse började vi dagen med gravidyoga, det har jag kört så gott som varannan dag under den senare delen av graviditeten, jag inbillar mig att det är det som hålls mig så pass smidig som jag faktiskt är. Jag slår ju inga bakåtvolter direkt, men jag är fortfarande rörlig och mjuk.

Nu ska jag förbereda frukost till Karlsson, Bakery&Spice-frallor till frulle idag, lyx lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar