måndag 21 december 2009

Ny bylinebild och utebliven pedikyr

Vi valde att inte gå till ngn professionell fotograf för att tag "magbilder", vet inte om jag skulle vilja ha dem på väggen i alla fall. Men kunde inte låta bli att föreviga den första "magen" ändå, dock i hemmamiljö med vår superduper tapet i bakgrunden.

Skulle ha gått på pedikyr idag på Feet & Nails men det hade skett ett missförstånd, fick en ny tid på onsdag förmiddag. Feet & Nails ligger på Regeringsgatan och fungerar som en nagel- och fotvårdsbar. Kunderna sitter på rad som i en bar, alltså perfekt att ta med väninnorna och samtidigt prata en massa, mix pleasure with... Pleasure! Kan inte bli så mycket bättre. Jag har varit där på pedikyr tidigare och är mer än nöjd med resultatet, trots att jag inte fick använda massagestolen man sitter i p.g.a bebis i magen. Så i slutet av januari när jag, Helena och Snäckan går dit tillsammans, räknar jag med att upplevelsen blir total, med massage och allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar