fredag 11 december 2009

Glada nyheter!

Det verkar som om det blir ett sk. subplanerat kejsarsnitt i början av januari (om det inte har varit vattenavgång tidigare). Subplanerat betyder att vi kommer in för planerat men får vara "on hold" för akuta kejsarsnitt som går före. Exakt datum för subplanerat snitt får vi nästa torsdag!

Men vi hoppas fortfarande på ett mirakel. Ska dela med mig av tipsen jag fick av akupunktören, som också är barnmorska, för att få bebisen att vända sig, inom kort! Mkt intressanta positioner.

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt! Grattis! Min barnmorska tipsade mig om att ställa mig på huvudet (helt ärligt, låter lite konstigt), det skulle kunna funka för barnet kan få lättare att vända på sig. Sen läste jag på nätet att i japan står kvinnorna på alla fyra en stund varje dag och vaggar på höfterna... kanske värt att testa iallafall ;).Jag hoppas ni får en trelig helg! Kram från Nettan

    SvaraRadera