torsdag 17 december 2009

Har bebisen vänt sig?

Kanske, kanske inte! Magen ser annorlunda ut, beteendet, dvs tacklingarna inifrån, är inte bekant, det som tidigare ganska tydligt har varit ett litet huvud är inte längre samma form, eller åtminstone inte lika tydligt.

Jag undrar om bebisen verkligen kan ha vänt sig utan att jag kan veta om det, när den är så stor? Jag hade visserligen en sömnlös natt då den stökade och bökade som aldrig förr, kan det varit vändingen? Jag vet inte, Henrik vet inte? Vem vet? Ska jag gå och göra ett "drop-in" UL eller ska vi ge oss till tåls til den 30/12 då vi ska till BM nästa gång?

2 kommentarer:

  1. Oj så spännande! Jag röstar för "drop-in" besök, herregud jag skulle aldrig kunna hålla mig till 30/12 att få veta.

    Lycka till
    Mvh
    Sofia E

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna att bebben har tagit sitt förnuft till fånga och vänt sig :). Jag hoppas att ni får en trevlig helg! Kram från Nettan

    SvaraRadera