tisdag 8 december 2009

Kulinarisk tisdag!

Idag har jag lyxat till det ordentligt! Ätit lunch med mina finingar Snäckan och Helena. Hur underbar är lilla frk Underbar? Waynes Coffees "Waynes World" Lunchbuffé 79 riksdaler. Prisvärt!

Middag intogs på relativt nya Story Hotel på Riddargatan, med mina härliga kollegor Linda och Beata, med anledning av att jag snart går hem på föräldraledighet. Maten och inredningen på Story var förträfflig, servicen inte fullt så bra. Ganska nonchalant personal och vi fick vänta på maten JÄTTElänge trots att det inte var fullt i matsalen. Skärpning! Ett roligt inslag i menyn var "ebjudandet" om Dubbelrum från 1 495 kr, resultatet av en väldigt lyckad date? Kollegorna intog en chokladfondue till efterrätt som såg mkt god ut, men tyvärr fick jag inte i mig mer än två rätter ikväll. Det är ju inte jag som bestämmer längre...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar