onsdag 2 december 2009

Jul i djungeln

Vi har "julat" hemma nu! Så mysigt! Idag har jag bakat Leilas saffransskorpor till morfar. De är gudomliga, jag måste lägga undan morfars ranson innan de försvinner. Våran fina tomte är ett inköp på Henriks initiativ, han såg den i skylten i Siabutiken på Birger Jarlsgatan och var bara tvungen att köpa den :)

Idag har det varit en sån dag när jag har mått lite småilla hela dagen och magen har kurrat 5 minuter efter jag har ätit. Typiskt jobbigt med andra ord. Hoppas det går över till imorn. Då ska jag luncha med Kajsa, som ska ha en till liten kille i april. Och på kvällen ska jag och Snäcklove shoppa julklappar.

Nu ska jag ladda iPoden med "ny" musik, Henrik, min hjälte lyckades nämligen rädda all musik och alla bilder från våran kraschade hårddisk. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar