måndag 21 september 2009

Dagens gravidoutfit!

Måndagens outfit bestod av tunika och jeanstights från H&M, "pojkväns"flanellskjorta från en butik i Visby, Busnellkopia från Veromoda och lårhöga stövlarna från Scorett. Skön och mycket bekvämt, perfekt för en måndag!

Efter jobbet sprang jag ner till SATS och begärde kvitto på mina utbetalningar så jag kan få en slant i friskvårdsbidrag från jobbet samt för att kontrollera hur det fungerar med att frysa kortet under graviditet. Jag hade tänkt att träna på ett tag till, eller så länge det känns bra och det gör det fortfarande.

Sen tog jag med mig Henrik på pendeltåget ut till Sollentuna för att köpa en spjälsäng, det gick väl, vi kom hem med en babysitter också :) Allt för den ringa summan 300 riksdaler plus en halvanvänd förköpsremsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar