fredag 4 september 2009

Min födelsedag!

Firar människor sin 32 årsdag? Jag gjorde det iaf. Jag fyllde dagen med en massa skratt och mys. Jag fick t.o.m paket, lyx!

Födelsedagslunchen spenderade jag på Hurry Curry med småsessorna deras mammor och miss America. Hurry Curry är en av mina absoluta lunchfavoriter, GÅ DIT om ni får chansen!

Eftermiddags/födelsedagsfika med kollegorna. Födelsedags-AW på Utecompagniet och middag på East! East är en klassiker, deras ångade sojabönor är såååå goda!

Mitt presentbord:
- Bio med tillhörande snacks av kära Helena
- Middag på Smak på Restaurangen av underbara Lisa och miss America
- Pincett med lampa (f.ö en av världens bästa uppfinningar om du frågar mig, i klass med glödlampan... Typ!) av Snäcklove
- Karameller av Fred och Carro
- Namnbok och en mkt vacker halskedja av min älskade Honky
- Att så många var med och firade är kanske den bästa presenten av alla. Tack mina fina vänner, ni är speciella!

Alldeles för många paket för en simpel 32-åring :) Men jag klagar absolut inte, paket är det roligaste jag vet, nästan!

2 kommentarer:

  1. Gud detta var ju kul att läsa!! tack gumman... haa haa nu ser jag! japp världsa men en glödlampa!! :-)Kul att du tyckte om den. Puss snäckstar :-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad heter eran tapet med gröna blad? Såå himla fin!

    SvaraRadera