lördag 26 september 2009

Mysfrukost

Imorse mötte vi upp familjen Nilsson Lignell för att äta frukost på Le Petite France på Kungsholmen. Vilket ställe, bröd och goa bakverk så lång ögat nådde... Frukosten var helt ok men inte i Xoko-klass, men inte heller samma prislapp, en slags Xoko-light frukost skulle jag kunna säga.

Kl 12 blev upphämtade av Pierre och Pernilla, golf på agendan! Denna gång ute i Haninge. Det gick helt ok idag igen trots den eländiga blåsten! Imorn ska vi ut igen, då med Miss America.

Nu är det tvätt och förhoppningsvis en Vindalooooooooooo, min indiskafavoriträtt. Vi går förmodligen till den indier Henrik vill, för jag fick smörja honom lite för att få igenom indiskt, han ville ha pizza.

Jag hade på mig mina favvismammajeans från H&M, en grå oversize-tröja från Gina Tricot, scarf från indiska, mockaväska från H&M och gamla hederliga Converse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar