måndag 14 september 2009

Veckoslutets dagens...

Torsdagens dagens på jobbet bestod av: Småblommig klänning från Indiska, ombloggade tights med skinndetaljer (nåja kanske inte äkta skinn, men det ser ganska äkta ut iaf), skor/sneakers från Din Sko och armband från Marc Jacobs och Indiska.










På torsdagskvällen firade vi Lisas 29-årsdag samt deras försäljning av lägenheten på St Eriksplan, försäljningen fick ett helt uppslag i Aftonbladet! "Rekordlägenhetet". De fick nästan 90 000 kr/kvm!!! Stort grattis!!! Dubbelt upp! Vi skålade på terrassen och dinerade på Bebe på Röris, mkt trivsamt!

Jag var klädd i en brun tunika från HM och svarta tights med "hål" i sidan från Lindex, pumps från Vagabond och armband från Marc Jacobs och Indiska.

På lördagen sprang jag runt med Ville och Honken på alla herraffärer i hela Sthlm (kanske lite kryddat, men det var väldigt många) iklädd gråsvarta tights från Gina Tricot, klänning från Indiska, cowboyboots från Ellos och halsband från Marc Jacobs och smycket jag fick av Henrik i födelsedagspresent. :)

Henrik köpte så snygg outfit från Levi´s: Urtvättade svarta slimfitjeans, och en "skogshuggar"skjorta. Han var hot hot! Tyvärr hann jag åka till moster och morbror innan han hade svirat om. Typiskt! Jag hade lätt bjudit på en "herr"dagens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar