onsdag 9 september 2009

Jag övade på att vara mamma igår :)














(Bild lånad av På Vår Gata i Stan)
Igår fick jag den äran att vara barnvakt till lilla Julie-grisen. Hennes mamma ville gärna gå på Bikramyoga (våran favvo) på DuCalme. Julie var en perfekt liten prinsessa, vi lekte med klossar, myste, hon somnade i min famn, kollade på tv (hon var mäkta intresserad av Project Runway, jag förutspår att hon kommer bli en riktig fashionista, som sin mor). Om vi får ett barn som är som Julie då blir jag en lycklig mamma!

När jag kom hem så beställde vi barnvagn (det blev Teutonian) och ett babyskydd (också från Teutonia). I runda slängar 12 000 kr, vi hörs! Men det är det förmodligen värt, vi vet inte ännu, och vi får vänta... Leveransen ska ta 10 veckor... Tur att vi beställde nu, om tio veckor är det vecka 35, väldigt nära ankomst med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar