torsdag 17 september 2009

Smak på Restaurangen

Igår var jag och dessa donnor på Smak på Restaurangen™ (fd Restaurangen™). Den bakomliggande historien är lång, men jag gör den kort. Jag har, med olika sällskap, varit på väg hit vid ett flertal tillfällen, men det har alltid kommit ngt i vägen. Så jag blev överlycklig när Miss America och Lovely Lisa gav mig ett restaurangbesök på just den nämnda i födelesdagspresent och dessutom i deras sällskap :)

Maten var otroligt spännande och konceptet något sånär unikt. Du väljer efter smak t.e.x Wasabi, Mynta, Saffran o.s.v, och du väljer minst tre smaker (varmrätt eller efterrätter) Portionerna är i storleken av en förrätt och du blir MÄTT på tre rätter, jag lovar!

Kvällen pågick i närmare fem timmar och innehöll massor av skratt och kärlek! Tack för ljuvlig underhållning ladies, ni är bäst! Det var lätt värt en natt med egentligen alldeles för få timmars sömn! Andra restauranggäster var t.e.x: Lili (Lili och Sussie), Alexandra Pascalidou och Leif Pagrotsky (som delade med sig av sin matupplevelse med oss och vi svarade snällt...)

Och när jag väl kom i säng upplevde jag de första sammandragningar, hahah, otroligt komiskt eftersom jag tidigare på kvällen lyckligt konstaterat att jag inte hade känt ett dugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar