torsdag 24 september 2009

Djurisk dagens

Under min midjekort kofta från H&M bar jag en svart tunika från Gina Tricot och på benen mina favorittights med skinndetaljer från MQ, fötterna pryddes av kilklackarna från Rizzo. Som jag för övrigt precis har lästat ut och resultatet blev mkt tillfredsställande. Nu kan jag nämligen gå till och från jobbet i dem utan problem! Mkt nöjd!

Efter jobbet sprang jag hem och bytte till ett par skönare dosor eftersom jag skulle med på househunting med Helena och sötnosen! Hon är helt underbar den lilla grisen, utan förvarning och ansträngning från hennes vuxna kompisar brister hon ut i ett skrattanfall!! Hahah! Det ska bli bra gött med en egen liten snart... Bara 99 dagar kvar... (jag räknar kallt med att gå en dag över tiden)!

1 kommentar:

  1. Du drömmer...98 dar kvar, vi kommer alltid att ha årskalas ihop, haha.

    SvaraRadera