söndag 27 september 2009

Förmiddagens golfrunda!

Att miss America är uppe med tuppen en söndagsmorgon hör inte till vanligheterna... Men det gläder mig, eftersom min kropp inte tycker om att sova länge om morgonen! Vi var på G redan kl 10 :) Då hade jag hunnit baka potatisfralllor och satt smet (läs gegga) till rawfood-kexen. Jag är sååå effektiv under dagens första halva!
Min effektivitet speglade av sig även på rundans första halva. 2 under mitt hcp de första 4 hålen, en sänkning i sikte... Sen vandrade tankarna iväg från bra bollträffar till poängräknande... Regelbrott nr 1 för min del. Två streck följdes av en ok uppryckning. Snart är pluset borta. Kul att älskade Anna panna återigen spelar på sitt hcp! Hon var grym idag!
Jag köpte en ny keps igår, en TaylorMade, brun och rosa! Görsnygg! Till den köpte jag en Rosa Bandet-markör. Perfect fit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar