onsdag 30 september 2009

Lena rosor!














Igår kom ett brev till posten... Från H&M! Hurra! Det var den gosiga "björndräkten" till bebisen och en minst lika len tröja till mig :) Den är helt underbar, markerade axlar, tom inbyggda axelvaddar (high fashion), så mjuk och följsam, perfekt till en växande mage och mamma. 399 riksdaler!

Den nya tröjan får vila till imorgon då jag och Honken firar 4 årsjubileum. Idag hade jag istället på mig pojkvänsjeans från H&M (förvånad någon?) klänning från Gina Tricot (den hade inte fungerat som klänning på mig i den form jag är i idag), kofta med pingvinarmar också från H&M, skor från Converse, helt enkelt Casual Wednesday!

Efter jobbet kom miss America och hämtade upp mig i den röda mercedesen, synd att det inte var ngn kollega som såg mig haha, och vi brände ut till Rotebro och spelade nio hål. Gick helt ok, men Miss A vann drivertävlingen. TYPISKT!

Mannen har nu lagat mig en god pasta och jag väntar med spänning på Grey's!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar