fredag 25 september 2009

Fredagsmys!

Nu har vi landat i soffan efter att ha ätit den vanligaste fredagsmiddagen i svenska hem, tacos! Lika gott varje gång... Nu ska vi kika på den oscarsbelönade "Slumdog Millionaire" återkommer om det var nåt att ha!

Idag har jag lunchat med Snäckstar, hon är underbar! Igår var hon på Anna Ankas "välkommen hem"-fest på The Rose, med 7 Mojitos innanför västen och 4 timmars sömn var hon oförskämt snygg, men det är hon alltid! Puss till dig! Efter jobbet hakade jag på min kollega Linda till SATS Stadshagen och körde ett Shape-pass (fd Muskel), typiskt bra gravidträning :) Fler såna pass, jag får passa på innan jag blir för tung...

Idag har jag struttat runt på min ngt för höga petrolblå mormorskängor från H&M, jeanstightsen från H&Ms barnavdelning, stickad väst och tunika från Indiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar