måndag 14 september 2009

Hjälp!!!















Jag köpte lampfötter i valnöt från Åhlens idag, de passade perfekt, men vilka lampskärmar ska jag ha till? Ska jag ha den vita lite mer romantiska? Eller den bruna? I bakgrunden ser ni också våran nya tapet, jag är sååå nöjd!

Nu har jag äntligen hittat passande lampor, nästa delprojekt i sovrummet är att fylla väggarna med tavlor/fotografier. Vi har en del fotografier från pappa Benny på vardagsrumsväggarna redan, otroliga bilder! Vi hoppas att vi ska hitta några passande till sovrummet också.

Dagens övriga inköp var armband, ljusstakar och barnvisebok, allt från Åhlens. Tanken med boken är att Henrik ska lära sig att spela dem på gitarren, det är så mysigt. Min pappa Ove har alltid gitarren nära till hands och det är lika mysigt varje gång han tar fram den, det är något rofyllt över det. Och det vill jag att vår bebis också ska få uppleva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar